
- 02:20: A Viacolor tényleg megvan.
- 03:15: De az épületen belül sem sikerült túl igényesen megoldani a korszerűsítést – legalábbis ami a fűtéscsövek elhelyezését illeti.
- 03:50: A budai fonódó villamoshálózaton is ment úgy a forgalom, hogy még nem volt kész.
- 04:20: Az állomásépület melletti 375-ös sorozatú mozdony már a projekthatáron túl van és nem bánik vele kegyesen az idő.
- 04:50: A Szent Projekthatár.
- 05:05: A perontető véletlenül sem ér el az állomásépületig, de a buszállomáshoz sem. Így aztán, bár sajtófotón szép, de ügyetlen tervezésre vall.
- 06:52: A V alakú perontető-tartó.
- 11:50: Külsőhalasi tájkép, téli napfényben.
- 12:22: A murvába döngölt szalag mint az elsodrási határt jelképező vonal, igazán ízléses.
- 16:00: A FLIRT tényleg kilóg a külsőhalasi miliőből, nem is kicsit.
- 20:05:
- 33:54: A pozsonyi villamoshálózat egyes elemeire itt csodálkozunk rá.
A 2-es Desiro Baján, a felvétel idején...
...Balatonszentgyörgyön 2024. június 22-én...
...valamint bő 22 évvel korábban, 2003. október 26-án a Nyugati pályaudvari motorszín területén, vadonatúj állapotban.
Közreműködött: Halász Péter, Mellár Marcell, Szundi Szabolcs.
Station Voice: Pongrácz Dániel.
Zenék: Silent Partner – Winter Embrace.
RegionalBahn szerkesztőség