Budapesten át vezet az útjuk az új bukaresti metrókocsiknak. A CAF-tól 18+6 metrókocsit rendelt a Metrorex, a román főváros metrójának üzemeltetője. A vonatokból hatot a spanyolok készen szállítanak, a többit pedig a Grivica Művek szereli össze.
Vasárnap este Budapesten át haladt Bukarestbe több új metrószerelvényt. A kocsikat a spanyol CAF gyártotta, az első vonatok pedig hamarosan megkezdik próbafutásukat Bukarestben – írtuk korábbi írásunkban. A Budapestet érintő szerelvény, az első két bukaresti CAF-metró saját kerekein feladott rakományként közlekedett, a közvetítőkocsit pedig a Rail Adventure adta. A vonóerőt pedig Magyarországon az M61 001-es biztosította. Bedenek József vasárnap este Kőbánya-Kispesten örökítette meg a nem mindennapi szerelvényt.
A vonóerő Magyarországon az M61 0001-es volt
A román metrók a saját kerekeiken tartottak Bukarest felé – a budapesti Alstomokat kamionon hozták. Pedig az orosz metrók még sínen jöttek
A közvetítőkocsi – a kép jobb szélén látszik – a német Rail Adventure járműve, ez a cég specális szállításokra szakosodott
A 1301-es pályaszámú szerelvény egyik ablaka útközben megrongálódott
(fotók: Bedenek Józsed / www.worldofrailways.net)
(fotók: Bedenek Józsed / www.worldofrailways.net)
Halász Péter