Nem kell előkeresni a rejtjelkulcsot mostani cikkünkhöz. A cím jelentése ugyanis egyszerű: megjelent a 41. és a 42. kiegészítőcsomag a Zusi 2 legutóbbi, CD14-es kiadásához. Igazán komoly újdonság nincs, de azért bővült a Netz Nordbaden hálózat egy nagyobb szakasszal.
Számos hibajavítás, néhány új mozdony és egy komolyabb hálózatbővülés – röviden ennyivel írható le a nemrégiben napvilágot látott 41. és 42. kiegészítőcsomag a Zusi 2-höz.
A legnagyobb dobás ezúttal a Netz Nordbaden néven futó, Heidelberg-környéki vonalakat bemutató pályahálózat bővülése: bő húsz kilométerrel lett hosszabb a pálya Heilbronn és Eppingen felé. A német vasútbarátok számára kedves ez a hálózat, hiszen még a közelmúltbeli villamosítás előtti időket idézik a dízeles vonalak és általában az 1999-2000 körüli menetrendek mutatnak igazán jól a hálózaton: ekkor még bőséggel jártak az InterRegio-vonatok, volt még „Orientrot” mozdony a DB AG állagában.
Sinsheim Museum megállóhely. Innen könnyen elérhető a szomszédos repüléstörténeti kiállítás. A készítők még a vakvezető sávokat is kialakították a virtuális változatban
A járműves fronton igazi újdonsággal ezúttal nem szolgáltak a Zusi-közösség tagjai. A 120-as sorozatú gépek közül a 120 161-es került a csomagba, amely a közelmúltban a DB Systemtechnikhez került és ők átfestették a mérővonatoknál is alkalmazott sárga színre. Meglehetősen bizarrul fest a citromsárga, kétszázas tempóra alkalmas villanygép...
Keresztre vár a régi festésű 628.2-es Grombach állomáson
Emellett a régi, II. Világháború előtti villanygépek kaptak komolyabb javítást és kisebb hibajavítást kapott a Linke Rheinstrecke is – ez azonban csak a pályát definiáló .str kiterjesztésű fájlt érinti, mást nem.
A hangos kiegészítők is frissültek: hivatalos állagba lépett az ÖBB 2143-asához készült Soundthesizer-csomag és javították a TB11-es motorral szerelt 218-asokhoz tartozó definíciós fájlt.
Valamennyi kiegészítő a Zusi 2-höz a www.zusi.de oldalról tölthető le.
Hangulatos, rendezett megállóhely Reihen településen
Halász Péter