Két igazi nehézfiúval próbálták ki a Kelenföld és Érd között „felső pályán” Budafoknál épített új aluljárót. A próba természetesen sikerült, a masinák azóta már haza is tértek. Bedenek József képriportja Budafokról.
A Leányka utcai lakótelep házai mellett kocog a tizenkilences és a húszas Nohab
Impozáns látvány, pár évtizede még mindennapos volt, ma már azonban különlegesség két Nohabot együtt látni a balatoni és a pécsi fővonal fővárosi szakaszán
Az új Duna utcai aluljáró. Hozzánk közelebb esik az „alsó pálya”, a vonatok Budafok(-Belváros) és Kelenföld között egyelőre ezen közlekednek
Az egyenként 106 tonnát nyomó gépek elhelyezkedtek a frissen épült aluljáró tetején
A forgalom eközben zavartalan volt az immáron két sínpárral büszkélkedő „alsó pályán”: a képen a V63 630 047-es tart dél felé tehervonata élén...
(Persze, a „zavartalan” kifejezés azért erős túlzás, a 30-as és a 40-es vonal forgalmát is komolyabb üzemzavarok akasztották meg időről időre március 22-én)
...majd kisvártatva a 009-es FLIRT robogott el mellettük, mint dunaújvárosi gyorsított személyvonat
A próba végeztével a két svéd nagyvas Kelenföld felé vette az irányt...
...ahol összezárt a két mozdony és a Körvasúton át visszatért a „bázisra”. A felvétel a Fehérvári útnál készült
szöveg: Halász Péter
fotók: Bedenek József / www.worldofrailways.net
fotók: Bedenek József / www.worldofrailways.net