Minden marad a régiben a Tegernseebahn hálózatán. A Bayersicher Eisenbahngesselschaft üzemeltetési pályázatán ugyanis egyetlen indulóként az egykori Connex, ma Veolia-csoporthoz tartozó jelenlegi üzemeltető nyert.
A 2013 decemberi menetrendváltás utáni időszakban is a Veolia-csoporthoz tartozó Bayerische Oberlandbahn (BOB) üzemeltetheti a Tegernseebahn vonalain közlekedő regionális járatokat. Korábban a DB AG ugyan kacérkodott a gondolattal, hogy esetleg indulnának a pályázaton, de mivel feltétel volt a jelenlegi járműpark (az Integral-motorvonatok) és a Lenggriesben lévő műhely átvétele is, így a német vasút visszakozott a dologtól, ahogy azt korábban meg is írtuk.
Maradnak az Integral-motorvonatok és a jelenlegi szolgáltató a Münchenből Tegernseebe vezető vasútvonalon
(fotó: Magyarics Zoltán)
(fotó: Magyarics Zoltán)
A megrendelő BEG a BOB-tól a kínálat további bővítését, a vonatforgalom sűrítését kérte a vonalakon. Cserében azonban a BOB a korábban jelzettnél komolyabb összeget kérne a közszolgáltatásért a 2013 decemberi menetrendváltástól számított 11 évben.
Halász Péter