A MÁV-START a mai napon indította el az internetes felületen és a vonatokon az utasok elégedettségét vizsgáló felmérést. A kérdőívet mi is szerettük volna kitölteni, de egyelőre úgy tűnik, hogy a MÁV-START szolgáltatásai annyira tökéletes, hogy ezt meg sem kérdőjelezheti senki sem, ugyanis a megválaszolandó kérdések e sorok megjelenésekor még nem érhetők el a www.mav-start.hu oldalon.
Az ügyben természetesen keressük Hackl Mónikát, a MÁV Zrt. megbízott kommunikációs igazgatóját, azonban egyelőre nem érjük el telefonon – bizonnyal a kérdések megírásán fáradozik, azért nem ér rá megmagyarázni a felmérés kezdeti sikertelenségét.
A MÁV-START oldalán egyelőre nincsenek kérdések, amiket megválaszolhatnánk. Talán lesz vagy a MÁV-START annyira tökéletes, hogy nincs is miről faggatni az utasokat?
A teljes kérdőív immáron 11 óra óta elérhető
Frissítés: 11 órakor már működött a rendkívül bonyolult kérdéseket tartalmazó kérdőív. Mindenkinek javasoljuk, hogy töltse ki, hátha, esetleg, netalán, valamilyen fatális véletlen folytán a MÁV-csoport még figyelembe is veszi az utazók véleményét. Bár vannak fenntartásaink... Főleg, hogy a helyesírás sem a legjobb a kérdőíven, hiszen már az elején hiányoznak ékezetek... És még valami: a MÁV-csoportnál a szóvivői feladatot ellátó Hackl Mónika továbbra sem válaszol megkeresésünkre.
A teljes kérdőív immáron 11 óra óta elérhető
RegionalBahn információk