Mint azt a RegionalBahn Blog szerdán a VEKE után elsőként írta meg, távozik a MÁV-START éléről Monszpart Zsolt vezérigazgató. Bár mi magunk nem kívánunk belegázolni a személycserék körüli hírek mocsarába, mindenesetre érdemes megemlíteni, hogy egy, magát „átfogó közlekedési portálként” definiáló weblap értesülései szerint pénteken hivatalosan is bejelentik a MÁV-TRAKCIÓ és az IC-kocsik gyártásról elhíresült MÁV-GÉPÉSZET Zrt. vezérigazgatóinak, hogy nem tartanak igényt tovább a munkájukra.
Márkus Imre, a MÁV-TRAKCIÓ Zrt. vezérigazgatójaként olyan fejlesztések mutatott be, mint például az MFB-rendszer vagy éppen a gázolajtöltő kutak „csepegésbiztossá” tétele. Emellett a vele folytatott személyes beszélgetések nyomán megállapíthatjuk, hogy valamennyi vasúti felső vezető közül ő látott a legtöbb vonatot és tudja, hogy nagyjából hogyan működhet a vasút.
Ugyancsak távozik az InterCity-kocsik gyártásáról elhíresült MÁV-GÉPÉSZET Zrt. vezérigazgatója. Zaránd György szintén pénteken kap hivatalos tájékoztatást arról, hogyan képzelik el a sorsát a MÁV-csoportnál.
A MÁV-START-ra visszatérve: úgy hírlik, hogy Apavári József általános adminisztrációs vezérigazgató-helyettes is távozik. A START vezetője a MÁV Informatika Zrt. jelenlegi vezére, Kővári Zsolt lehet, míg Apavári utódjának Lebovits Gábort tippeli több hírforrás a VEKÉ-re hivatkozva.